Teko neseniai apsilankyti Drevernos marinoje. Gražu, įrengta pakankamai gražiai, bet... daugybe neapgalvotų dalykų:
- uosto gylis 2,5 m, o įplauka į uostą 0,6 m - tai, kaip čia įplaukti?
- nuleidimas su priekaba (labai nepatogus, nėra vietos manevruoti su priekaba preiš nuleidimą)
- kitas marinos krantas taip ir paliktas nendrėmis apaugęs, nors galima buvo sušpuntuoti kitą krantą ir užversti išgriebtu gruntu, o vėliau apželdinti ir įrengti pitnikams vietas.
- pastatas dirbtuvėms (greičiau maldos namams), nėra ventiliacijos iš dirbtuvių patalpų, nėra oro linijų, nėra netgi sienose įrengtų rozečių, nėra balkes paruoštos kėlimo įrenginiui tvirtinti.
- Iškėlimo įrenginys 6,3 t, geras.
- plaukiojantys tilteliai. Nežinau kodėl buvo pasiringtas spygliuotis tiems tilteliams, matyt buvo daroma tam, kad parodyti kažką. Nėra įrengtų elektros ir vandens įvadų prie stovėjimo vietos.
- Ir vėl kuro pildymo problema nepaliesta, kaip ir daugelyje marinų. Ir vėl savininkams vargti, vežiotis talpomis kurą.
Išvada:
Sukišta 17 mln Litų oficialiai. Iš tikro tie visi darbai ir įrenginiai kainuoja apie 5-6 mln Litų. Tai dabar smalsu būtų, kas čia pasišildė??? Susiekimo misisterijos klerkai, savivaldybių, seniunijų klerkai... tur būt.