Laivai, kateriai, jachtos ir marinos
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Laivai, kateriai, jachtos ir marinos

Forumas, skirtas diskutuoti apie laivus, jachtas, marinas, katerius ir variklius.
 
rodiklisrodiklis  IeškotiIeškoti  Latest imagesLatest images  RegistruotisRegistruotis  Prisijungti  

 

 Truputį apie vogtus variklius

Go down 
AutoriusPranešimas
Ekspertas
Admin
Ekspertas


Male Pranešimų skaičius : 192
Age : 57
Miestas : Klaipėda
Registration date : 2007-10-20

Truputį apie vogtus variklius Empty
RašytiTemos pavadinimas: Truputį apie vogtus variklius   Truputį apie vogtus variklius EmptyŠt. 10 20, 2007 8:13 pm

Kaip žinome variklius reikia registruoti kartu su vandens transporto priemone. Bandant registruoti laivų inspekcijoje sužinote, kad jūsų isigytas pakabinamas variklis yra vogtas ir jo neregistruoja, o dar blogiau gali jį ir konfiskuoti rendeer . O plaukioti su neįregistruotu varikliu, gali baigtis baudomis ir tikrai gali būti variklis konfiskuotas. Taigi, kaip žinoti ar jus sudominęs variklis nėra vogtas. Daugelis pirkėjų susigundo 2-3 metų senumo variklio palyginti žema kaina jocolor . Tai jau pirmas bruožas, kad variklis vogtas. Niekas nepardavinėja 2-3 metų senumo variklius iš viso, nebent pardavėją prispyrė finansinės bėdos arba nori įsigyti galingesnį arba kito gamintojo. Bet tokie atvejai labai reti, o ne masiškas reginys. Kaip taisyklė tokių vogtų variklių komplektacijoje stokojama sekančių aksesuarų: kuro padavimo žarnos, kuro bako (mažo galingumo varikliams), tepalo bako (dvitakčiams didelio galingumo varikliams), valdymo rankenos, elektros kabelio nuo rankenos iki variklio, akumuliatoriaus kabelio, prietaisų (didesnio galingumo varikliams: tachometro, sistemos analizatoriaus, trimo padėties ir kt.). Dažnai matosi iš variklio kyšantys nukirsti kabeliai, trosai ir laidai - tai tikrai VOGTAS affraid . Niekas iš savininkų nesielgia su savo turtu taip žiauriai. Tik tie kuriems tas turtas nepriklauso ir jis nieko nekainuoja.
Visi šie varikliai neturi indentifikavimo lentelių ant variklio tvirtinimo kronšteino. Dažnai bandoma paaiškinti, kad tai nukrito arba uždažė. Tai netiesa, teko matyti pakabinamus variklius gamintus 1940-1960 metais, ant visų jų lentelės kuo puikiausiai išsilaikiusios.
Naujos kartos varikliai visi lengvai indetifikuojami, nors ir lentelės buvo nulupinėtos. Kreipkitės į to variklio gamintojo atstovą Lietuvoje ir jis lengvai galės patikrinti jo indentifikavimo numerius ir išsiaiškinti ar tai nėra vogtas variklis. Aišku už tam tikrą mokestį tokia paslauga būtų suteikta iš gamintojo atstovo.
Na, pabaigai, manau nei vienas iš jūsų nenorėtų, kad jo variklis už kurį buvo sumokėti nemaži pinigai, būtų pavogtas Sad . Dėl to tikrai pagalvoti reikėtų ar pirkti vogtą ar visgi įsigyti oficialiai parduodamą variklį su visomis garantijomis ir aksesuarais. Beje, dažnai trūkstami aksesuarai kainuoja tiek pat, kiek mokama už vogtą variklį scratch .
Atgal į viršų Go down
http://www.boating.lt
 
Truputį apie vogtus variklius
Atgal į viršų 
Puslapis 11
 Similar topics
-
» Dar apie sraigto parinkima
» Klausimelis apie variklio galinguma
» Noreciau info apie katerius...

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Laivai, kateriai, jachtos ir marinos ::  :: Atsargiai vogti varikliai-
Pereiti į: